avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 471 soluții astăzi
Forum Activitate Theodor C

Activitate Theodor C

Buna ziua,
Fata mea a implinit 18 ani in aprilie 2019 si este eleva la liceu in Ploiesti . Buletinul il are de Bucuresti, desi nu cred ca are importanta. Nu repeta anul, deci e ok din acest punct de vedere.
Astazi a fost la secretariatul liceului sa depuna actele pentru a putea primi in continuare alocatia ( cerere, copie buletin, extras cont ) , dar doamna de la secretariat i-a transmis ca nu mai poate lua alocatie, deoarece trebuia sa depuna cererea mai devreme, acum fiind prea tarziu. Inclin sa cred ca nu are dreptate, de aceea am rugamintea sa ajutati cu un raspuns.
Cu respect,
Theodor Constantinescu
Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns si sfaturi.
Astazi sotia va ridica masina din service. Am rugat-o sa ceara toate actele avizate legate de perioada de service si interventia efectuata.
Sper din suflet sa nu mai apara probleme generate de defecte de fabricatie (mai ales neasumate de producator), in caz contrar chiar intentionez sa solicit schimbarea. Caz in care va voi solicita ajutorul!

O zi minunata,
Theodor
Buna ziua,
Sotia detine un autoturism cumparat de nou acum un an pe persoana fizica (leasing financiar). Cumparat de nou tocmai pentru a evita problemele de service. Acum 3 luni s-a crapat parbrizul , iar service-ul nu a gasit niciun fel de cauza. Producatorul autoturismului ne-a informat scurt si la obiect, ca in conformitate cu caietul de service al autovehiculului (Termenii si conditiile garantiei), geamurile sunt acoperite de garantie pentru defecte de fabricatie pana la 1.500 km. Acest fapt insa imi majoreaza Casco din cauza daunalitatii . Ghinion am zis. Am inghitit cu greu raspunsul si suportul producatorului (un defect de fabricatie ar trebui totusi asumat).
Problema cea mare insa e alta: la inceputul anului masina a inceput sa aiba probleme in sensul ca se tura singura, depasind 4000. Nu tot timpul , doar cand o "apuca" . In service nu au gasit nimic la verificare, dar sotia a revenit dupa cateva zile cu problema si totusi i-au facut masinii un update de soft , dupa cum au zis. Acest lucru "a rezolvat" problema pana acum 2 luni , cand din nou problema a aparut. In service bineinteles ca au zis ca masina nu are nimic si ca ei dau pe semnatura ca se poate circula cu ea asa! Se pare insa ca problema nu e singulara (mai sunt si altii care au patit-o). Dupa cateva "mailuri" , pana la urma cei de la service au acceptat ca e o problema cu masina si au luat-o in service spre reverificari si gasire solutii. Bineinteles ca nu au avut sa dea masina la schimb, dar dupa circa o saptamana (sotia a mai trimis cateva mailuri intre timp), au gasit o masina noua sa ii dea ca sa poata circula ( i-au atras atentia sotiei, ca trebuie sa aibe grija de autoturism, ca altfel va achita fransiza).
De peste o luna masina sotiei este in service.
Nu cunosc legislatia foarte bine, insa tragand linia dupa un an de zile, am impresia ca desi am cumparat un produs nou, eu,clientul final, am avut decat de pierdut din multe puncte de vedere ( financiar, timp, disconfort , stres etc )
Intrebarea este : se poate trage in vreun fel la raspundere producatorul autoturismului?
Multumesc anticipat