Buna seara
Anul trecut țeava comuna de la aerisire wc s-a spart ,a venit o exhipa mi-a spart plafonul și peretele ,au înlocuit țeava deoarece era fisurata
In acest an in 10 Iulie am constatat o pata in același loc.Am sunat la președintele Asociației și a spus sa -l las in pace cu problemele mele.In data de 14 Iulie au venit lucrătorii unei SC pt a constata avaria ,a luat legătura cu președintele asociație i-a pus in vedere sa aducă un instalator pentru a înlocui țeava de pe coloana deoarece este f veche și nu va rezista .In 26 Iulie personal i-am trimis o cerere prin care i-am solicitat sa-mi comunice ce activități a întreprins având in vedere avaria din apt meu ,dar nici in prezent nu mi-a răspuns
In 31 Iulie apa s-a infiltrat mai mult ,mi-au spart din nou plafonul eu locuind la ultimul etaj ,au spart coloana ,au scos țeava Sparta și au înlocuit-o
Președintele Asociației nu a venit ,eu am achitat toate cheltuielile privind munca muncitorilor și a zugravului
I-am solicitat sa-mi achite cheltuielile achitate de către mine ,am o suma de bani la fondul de reparații dar refuza sa-mi dea banii
El spune sa aduc chitanțe
Cum sa le spun eu muncitorilor sa-mi dea chitanța pentru sumele ce le-am înmânat pentru efortul depus?
Asta mi se pare anormal /este vb de o avarie la țeava comuna de aerisire
Am vz ca potrivit legii 196/2018 proprietarii care suferă prejudicii sunt despăgubiți de către asociația de proprietari din fondul de reparații
Va rog sa ma sfătuiți ce trebuie sa fac ?
Va multumesc