Buna ziua! Am o firma mica, unde am instalat si un aparat POS pentru incasarea cu cardul. La fiecare incasare se emit doua bonuri,unul pentru firma,altul pentru client. Seara se transmite Settlement-ul, iar fiecare raport si bon le pun in plicuri pentru contabilitate, Contabila mea imi cere o suma fixa pentru servicii si suma de 1,50 pentru fiecare articol contabil ( Raport Z/factura primita/factura emisa). De luna trecuta observ ca mi se calculeaza un numar de articole pe factura finala de la contabilitate mult mai mare decat ce am avut eu pe luna aceea. Singura explicatie ar fi ca cei de la contabilitate imi calculeaza si bonurile cu raporturile de la POS, Este corect? Avand in vedere faptul ca lunar duc un extras de cont dupa tot ce incasez prin aceasta metoda? Nu ar trebui doar arhivate pentru caz de orice? ESTE OBLIGATORIU SAU OPTIONAL? Va multumesc frumos pentru atentie!
Buna ziua! Reprezint o firma nou-infiintata neplatitoare de TVA in domeniul xerox/vanzare papetarie,etc. Mi-am cumparat casa de marcat Succes M7 care nu are interfata lucrata pentru toate programele de facturare/gestiune. Cu ajutorul sfatului vostru sper sa imi rezolv dilema: Mi-am batut capul cu Facturis o saptamana.....dupa ce am bagat toata gestiunea, am sesizat faptul ca atunci cand introduc un CIF pe bonul fiscal,nu il si scrie pe bon cand il emite,i-am contactat dar nu au raspuns despre ce se intampla. Acum as dori sa schimb programul......dar as dori ceva mai usor: sa pot inregistra produsele in el ca sa pot emite un bon fiscal si cu CIF ( iar pe bon sa imi apara denumirea exacta a produsului) ,dupa acel bon sa pot emite si o factura,doar de atat am nevoie! Majoritatea programelor,ca sa pot vinde cu denumirea produsului exact, ma pun sa infiintez un stoc si ma obliga sa introduc nir-uri pentru evidenta,dar eu nu folosesc registru de casa de la acele programe, ci cel care mi l-a dat contabila....este imperios necesar sa fac acele nir-uri din moment ce am angajat o contabila care imi inregistreaza lunar toate facturile? Nu stiu ce sa mai fac,imi doresc doar sa pot lucra rapid cu o interfata.......iar ca sa introduc departamente/PLU-uri pe casa de marcat,am un manual de utilizare gros si imi e frica sa umblu.Nimeni nu te ajuta, toata lumea iti arunca in brate manuale peste manuale si cand ai o intrebare,nu iti raspund cu orele la mail/telefon. Voi ce solutie credeti ca mi s-ar potrivi? Va multumesc din suflet anticipat!