Buna ziua! Reprezint o firma nou-infiintata neplatitoare de TVA in domeniul xerox/vanzare papetarie,etc. Mi-am cumparat casa de marcat Succes M7 care nu are interfata lucrata pentru toate programele de facturare/gestiune. Cu ajutorul sfatului vostru sper sa imi rezolv dilema: Mi-am batut capul cu Facturis o saptamana.....dupa ce am bagat toata gestiunea, am sesizat faptul ca atunci cand introduc un CIF pe bonul fiscal,nu il si scrie pe bon cand il emite,i-am contactat dar nu au raspuns despre ce se intampla. Acum as dori sa schimb programul......dar as dori ceva mai usor: sa pot inregistra produsele in el ca sa pot emite un bon fiscal si cu CIF ( iar pe bon sa imi apara denumirea exacta a produsului) ,dupa acel bon sa pot emite si o factura,doar de atat am nevoie! Majoritatea programelor,ca sa pot vinde cu denumirea produsului exact, ma pun sa infiintez un stoc si ma obliga sa introduc nir-uri pentru evidenta,dar eu nu folosesc registru de casa de la acele programe, ci cel care mi l-a dat contabila....este imperios necesar sa fac acele nir-uri din moment ce am angajat o contabila care imi inregistreaza lunar toate facturile? Nu stiu ce sa mai fac,imi doresc doar sa pot lucra rapid cu o interfata.......iar ca sa introduc departamente/PLU-uri pe casa de marcat,am un manual de utilizare gros si imi e frica sa umblu.Nimeni nu te ajuta, toata lumea iti arunca in brate manuale peste manuale si cand ai o intrebare,nu iti raspund cu orele la mail/telefon. Voi ce solutie credeti ca mi s-ar potrivi? Va multumesc din suflet anticipat!
Una ar fi conectarea casei de marcat la programul de contabilitate/gestiune , respectiv sa operati intrarile de marfa zilnic dvs sau contabila .Va asigura o evidenta clara in acest caz.
Alta posibilitate ar fi sa aveti casa de marcat fara legatura cu gestiunea, definiti separat produsele cu denumirea pe care o doriti direct pe casa de marcat.
In acest caz, tineti evidenta stocurilor de marfa la pret de vanzare cu amanuntul , evidentiati adaosul pe NIR, descarcati gestiunea la final de luna doar valoric pe baza raportului de vanzari lunar.
Faptul ca nu imprima CUI pe bon, e rezolvabila, insa trebuie sa solicitati asistenta in plus la firma de unde ati cumparat casa de marcat.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.