Inainte de pandemie am achizitionat prin intermediul unei agentii de turism bilete de avion la o companie aeriana. A venit pandemia si zborurile respective au fost anulate. Am contactat atat agentia de turism cat si operatorul aerian pentru returnarea banilor, dar nici vorba de asa ceva. Compania aeriana s-a scuzat pentru ca nu a semnat cu mine respectivul contract, ci cu agentia, iar agentia minte ca cere bani de la operatorul aerian si imi ofera in schimb voucher pentru orice alta destinatie.
Am incercat sa discut cu cei de la ANPC, care mi-au ras in nas.
Am achizitionat un produs de pe un site, site pe care era mentionata perioada de garantie de 24 luni. Dupa 13 luni, produsul respectiv s-a defectat iar in momentul in care am contactat vanzatorul acesta mi-a mentionat ca perioada de garantie este de fapt de 12 luni si nu 24, in conditiile in care in momentul achizitiei nu am primit certificatul de garantie. Am contactat ANPC si dupa scurgerea a 2 luni de zile comerciantul a acceptat sa primeasca produsul in service ( cei de la ANPC mi-au spus ca print screen-ul fa ut pe site-ul comerciantului nu are nici o valoare si ca trebuie sa ma multumesc cu faptul ca ai fost draguti si incearca sa ma ajute totusi). Am trimis produsul pe adresa de service a comerciantului si dupa alte 18 zile nu am fost contactat de catre comerciant. Cum pot proceda? Am cum sa il dau in judecata? Am si cum sa castig?