Ce rapsundere are Edenred fata de mine, utilizatorul cardului electronic de tichete de masa, in situatia in care cardul a fost pierdut si folost de persoana cine a gasit cardul. De mentionat e faptul ca cardul a fost pierdut sambata, cei de la Edenred lucreaza luni-vineri, si pana la observarea pierderii cardului, urmat de incercarea de blocare prin intermediul operatorului telefonic, fara sucess, pentru ca nu lucreaza in weekend, pana la blocarea cardului pe platforma online, a trecut aproximativ 40 de minute, si a fost efectuat 5 tranzactii. I-am contactat telefonic, azi in data de 17/12/2018 ca sa se restituie fondurile consumate catre contul meu, dar ei zic ca nu au nici o raspundere, si este paguba mea. Este adevarat. sau merita sa ma adresez la ANPC?
Am in fata un contract de inchiriere pentru un apartament. La obligatile chiriasului zice in urmatorul fel:
"sa execute la timp si in bune conditii, pe cheltuiala sa, toate lucrarile de amenajare, intretinere si reparatii, anuntate in prealabil"
Intrebarea mea este urmatoare, cu clauza asta practic obligatia proprietarului de a tine, imobil intr-o stare buna de functionare, se transfera la mine. De exemplu daca se strica centrala termica, eu ca chirias is obligat ca sa o repar.
Agentul imobiliar insista ca se refera numai daca se strica ceva din vina mea, dar nu asta reiese din textul mai sus citat. E justifcata suspiciunea mea?
Metionez in caz ca are ceva pondere ca si eu, si proprietarul suntem persoane fizice,