Ce rapsundere are Edenred fata de mine, utilizatorul cardului electronic de tichete de masa, in situatia in care cardul a fost pierdut si folost de persoana cine a gasit cardul. De mentionat e faptul ca cardul a fost pierdut sambata, cei de la Edenred lucreaza luni-vineri, si pana la observarea pierderii cardului, urmat de incercarea de blocare prin intermediul operatorului telefonic, fara sucess, pentru ca nu lucreaza in weekend, pana la blocarea cardului pe platforma online, a trecut aproximativ 40 de minute, si a fost efectuat 5 tranzactii. I-am contactat telefonic, azi in data de 17/12/2018 ca sa se restituie fondurile consumate catre contul meu, dar ei zic ca nu au nici o raspundere, si este paguba mea. Este adevarat. sau merita sa ma adresez la ANPC?
Nu au nici o raspundere in caz de furt, este raspunderea dvs.
Daca aveti descarcata aplicatia in telefon, puteati sa-l blocati direct din aplicatie, la telefon il puteti bloca non-stop si la fel intrand pe pagina lor de internet.