avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1561 soluții astăzi
Forum Activitate Acds

Activitate Acds

Va mulțumim pentru toate răspunsurile primite și cum trebuie sa meargă săptămână aceasta sa ducă și concediul medical o sa încerce sa discute sa vedem dacă se ajunge la o înțelegere și dacă nu, cum firma nu a anunțat la ITM aceasta întâmplare ca accident de munca, vom face noi sesizare.
Va mulțumim încă o data și numai bine.
Buna seara,
In urma cu trei saptamani, dimineata (ziua de vineri) in drum spre munca (500m de intrarea in fabrica) fratele meu a cazut cu bicicleta si s-a accidentat grav la urmar. A ajuns la fabrica s-a scanat crezant ca accidentarea nu e ceva foarte grav si a stat aprox 1 ora, timp in care durerea a crescut. A anuntat seful direct de problema ca sa-i cheme o ambulanta sau un taxi ca il doare ingrozitor umarul si sa mearga la spital. Seful i-a spus ca sa-si vada de lucru si sa termine cu prostiile. A mai mers o data sa-i zica si acelasi raspuns: sa termine cu glumele ca nu are nimic. Cum nu a fost bagat in seama a anuntat superiorul direct (seful) ca el doreste sa plece deoarece nu se simte bine, si-a comandat singur taxi si a mers la urgente. Problema este ca firma i-a sters pontajul, si la pus si absent nemotivat in acea zi, desi a vorbit telefonic cu departamentul resurse umane (in aceiasi zi) sa ii acorde o zi de concediu sau sa-i faca invoire si sa ii faca adeverinta pt medic, Cum el stia ca in ziua respectiva are concediu si mdeicul de familie nu mai era la cabinet dupa consultatiile de la spital (consult, raze, asteptat sa iasa dr. ortoped din operatie, citire fim si restul), a primit concediu medical de la med. de fam. din ziua urmatoare (luni). Deoarece acum el este indisponibil de brat,(tinandu-l in orteza) iar peste o luna ar avea nevoie de sedinte de recuperare, firma incearca sa-l "mature" astfel scapand de orice problema. Ce ne recomandati sa facem sau cum sa procedam in cazul de fata?
Multumim,
Bună ziua,
Am avut neplăcerea de a rămâne fără portofel si totodată și fără carduri printre care și cel de tichete de masa, in urma cu mai bine de o luna de zile. Luna aceasta ca de obicei la data x sunt transferați banii și primim și fluturașii de salariu unde totul era bine. După două zile de la primirea banilor (eu neavând card pt tichete) primesc mail de la HR, ca pentru noul card ce o să-l primesc o sa îmi retina suma de 15 lei, adică în loc de 20 de tichete o sa primesc doar 19 chiar dacă pe fluturaș scrie 20. Motivul invocat a fost ca transportul costa 15 lei. Iar la primirea cardului doar am semnat pentru primire și atat nu sa îmi arate o chitanța ceva, uite aici îți este acel bon. Nu stau într-un bon dar comportamentul lor lasă de dorit.(părerea mea) Întrebarea este angajatorul poate sa facă cele de mai sus fără sa fiu anunțat iar eu sa fiu doar pus în fata faptului? Una în foaie și alta în fapte și pentru tichete se plătește ceva taxe către stat (sunt impozitate)?
Mulțumesc