Bună ziua,
Am avut neplăcerea de a rămâne fără portofel si totodată și fără carduri printre care și cel de tichete de masa, in urma cu mai bine de o luna de zile. Luna aceasta ca de obicei la data x sunt transferați banii și primim și fluturașii de salariu unde totul era bine. După două zile de la primirea banilor (eu neavând card pt tichete) primesc mail de la HR, ca pentru noul card ce o să-l primesc o sa îmi retina suma de 15 lei, adică în loc de 20 de tichete o sa primesc doar 19 chiar dacă pe fluturaș scrie 20. Motivul invocat a fost ca transportul costa 15 lei. Iar la primirea cardului doar am semnat pentru primire și atat nu sa îmi arate o chitanța ceva, uite aici îți este acel bon. Nu stau într-un bon dar comportamentul lor lasă de dorit.(părerea mea) Întrebarea este angajatorul poate sa facă cele de mai sus fără sa fiu anunțat iar eu sa fiu doar pus în fata faptului? Una în foaie și alta în fapte și pentru tichete se plătește ceva taxe către stat (sunt impozitate)?
Mulțumesc
Fluturasi salariu
nelush
Va rog sa-mi spuneti daca salariatii sunt indreptatiti sa primeasca la primirea drepturilor salariale, fluturasii de salariu, si care este Legea care ... (vezi toată discuția)