avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Activitate Ela C

Activitate Ela C

Va multumesc pentru raspuns. Imi puteti detalia la ce fel de conditii va referiti pentru reconvocare? Care sunt demersurile pentru transferul dreptului de semnatura catre un membru CEx?
Buna ziua, ce se intampla in cazul in care presedintele isi da demisia, se organizeaza 2 adunari, lumea nu se prezinta pentru majoritate si au trecut 2 luni fara presedinte deja?

Administratora spune ca nu va mai putea accesa contul asociatiei si nu va putea efectua platile. Ultima lista de plata e afisata fara semnatura presedintelui. Nu putem depune dosarul de gaze caci nu avem presedinte sa ne dea copie buletin.

Care e procedura de interimat pentru presedinte? Ce se intampla fara?

Ma puteti trimite, va rog, catre articolele din lege care semnaleaza aceasta situatie? Doresc sa ma informez si sa informez "colegii" de bloc ce se poate intampla daca nu ne adunam si nu gasim pe cineva dornic sa preia functia de presedinte.

Multumesc.
Multumesc de raspuns. Din pacate nu cunoastem legislatia cu precizie si nici cei din administratie nu ne informeaza fiecare ce atributii are, spre ex la noi in asociatie presedintele nu detine niciun act, nici macar PV prin care a fost numit presedinte (de care a avut nevoie pentru o procura sa mandateze un proprietar sa se ocupe de dosarul de gaze, nedorind el sa faca deplasarile necesare), este foarte greu de abordat si gasit, in situatii de urgenta recurg proprietarii noi la cei vechi sa le dea cheie de la subsol, etc. Refuza semnarea cererilor pentru loc de parcare, refuza sa dea o copie de buletin la dosarul de gaze, etc... Toate acestea pentru ca nu isi mai doreste functia si am convenit ca va demisiona si ii va lua locul cineva care vrea sa se ocupe de lucruri,
Vom demara procedura pentru obtinerea duplicatului, e o varianta mai facila, cred eu, decat sa reluam procedura de infiintare a asociatiei.
Avem nevoie de acordul de asociere din momentul infiintatii asociatiei de proprietari pentru depunerea dosarului pentru bransament gaze, insa acesta lipseste. Asociatia este veche, din aceasta s-au desprins alte asociatii si actele originale ale infiintarii lipsesc. Se poate obtine un duplicat, daca da, de unde? Se poate reface acest acord? Ce presupune acest lucru, in atributiile cui revine? Administrator, presedinde, orice proprietar? Administratora refuza sa fie deranjata cu drumuri si batai de cap, ar dori sa delege pe altcineva sa se ocupe.