avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Activitate Laura.ioana11

Activitate Laura.ioana11

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună seara!
Din păcate nu am rezolvat nimic
Banca este BCR
Am depus plângeri peste tot, dar nu s a rezolvat nimic. Dacă plata a fost făcută către o platforma de crypto, cel mai probabil nu se va rezolva nimic.
O seara buna!
Bună ziua!
Nu, din contul meu s au făcut 2 tranzacții la comercianti, o suma mai mica și una destul de mare, mi au înapoiat doar suma cea mai mica, pentru cea mare susțin ca nu o pot recupera de la comerciant și banca nu își asuma vina.
Am depus deja, aștept, dar nu cred ca rezolva ceva politia.
Când am depus plângere, cei de la Politie au spus ca banca nu le furnizează informațiile de care au nevoie în timp util.
Buna ziua!
Am fost victima unei fraude bancara de tip phishing.
Am primit un e-mail in care mi se cerea actualizarea datelor de către banca (e-mail nu era de la banca, era de la hackeri) , am introdus datele de pe card, ei au putut intra în aplicația bancara, cu datele furnizate de către mine și au făcut plăti la comercianti.
Am sesizat frauda imediat, am cerut blocarea sumelor, insa banca sustine ca politica Mastercard nu permite blocarea banilor și tot banca nu vrea sa îmi înapoieze banii pentru ca susțin ca frauda s a efectuat în mediu virtual securizat.
Se mai poate face ceva pentru a-mi recupera banii?
Mulțumesc,