Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cunosc acest aspect, tocmai de aceea m a indus in eroare acțiunea lor.
Continuând aceasta discuție:
Care sunt șansele sa obțin despăgubiri din partea companiei, in cazul in care instanta decide ca am fost nedreptățit?
Teoretic mi au lezat imaginea de debitor, prin raportările făcute către Biroul de Credit S.A. si anume “întârziere la plata facturii aferentă serviciilor de telecomunicații” - fapt ce mi va reduce scorul de bonitate și, implicit, provoca disconfort in viitoarele acțiuni economice.
Am contractat un abonament de telefonie mobila de la RCS&RDS pe o perioada de un an, dar l am folosit ~doua luni - fără achizitia niciunui alt serviciu sau bun, legat de acest abonament; am achitat facturile aferente la timp, iar ulterior, după aceste doua luni, am decis sa mi portez numărul de telefon in alta rețea, data fiind calitatea slaba a serviciilor.
RCS&RDS îmi solicita plata in întregime a perioade contractuale, fiind informat printr-o nota de executare silită. Suma este irelevanta - 297 de lei -.
Nelamurirea mea:
Au vreun temei legal sa mi solicite aceasta suma?