avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1018 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună ziua! Pot solicita suspendarea contractului ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună ziua! Pot solicita suspendarea contractului individual ...

Bună ziua!

Pot solicita suspendarea contractului individual de muncă, pentru concediul de creștere a copilului - luna tatălui, dacă sunt în concediu medical? Angajatorului îi este permis, din punct de vedere legal, să facă această operațiune? Să aprobe și să emită decizia de suspendare.

Suspendarea va începe pe 20 noiembrie 2024.

Angajatorul mi-a transmis că va face această acțiune doar după ce revin la birou, iar în urma expirării concediului medical, se va depăși termenul limită de depunere a dosarului.

Vă mulțumesc anticipat!
Ultima modificare: Joi, 10 Octombrie 2024
octavian.marius.dinu@gmail.com, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:22, 11 Octombrie 2024
Puteti solicita, dar nu este posibil ..suspendare la suspendare .. ...primeaza suspendarea de drept a c.i.m.

Se poate intrerupe concediul medical si sa intrati in CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

In perioada de concediu medical se poate depune dosar pentru ccc ? lexxxx lexxxx Am rugamintea sa ma lamuriti exact, sotul meu este angajat in sistem militar si doreste sa intre in concediul de crestere a copilului, dar el este in concediu ... (vezi toată discuția)
Rugaminte zile de concediu k.p k.p Buna ziua, Am si eu nevoie de o informatie pentru situatia mea. In anul 2012 eram salariata la o companie de vreo 8 ani (irelevant) si la momentul respectiv ... (vezi toată discuția)