avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Activitate user277

Activitate user277

Răspuns la discuția Anunturi Google
avocatanghelus a scris:

B-) Doar in cazul in care realizati venituri si aveti perspective de viitor , recomandabil ar fi sa infiintati o intreprindere individuala ca persoana fizica in sensul OUG 44/2008

Mai multe detalii despre aceasta gasiti in linkul urmator :
www.avocatnet.ro/content/articles/id_11837/OUG/nr./44/2008/privind/desfasurarea/activitatilor/economice/de/catre/PFA,/intreprinderile/individuale/si/familiale.html

Succes
av Anghelus Ion Gabriel


In mod sigur o sa inregistrez venituri f mici si nici perspective de viitor nu am....de asta am intrebat...e mai mult un hobby. Nu cunosc contabilitate, de asta caut o solutie cat mai simpla de a lucra legal doar ca persoana fizica.
Discuție Anunturi Google
Buna ziua, sunt amator si am realizat cateva site-uri. Am facut-o din pasiune si au un nr mare de vizitatori zilnic.
Doresc sa gazduiesc cateva anunturi Google.
Sunt simpla persoana fizica si vreau sa stiu daca am dreptul sa fac legal acest lucru. Daca da, atunci trebuie sa platesc impozite la stat? Cum procedez?
Multumesc.
Va multumesc pentru sfaturi. E un punct de vedere foarte interesant.

Eu sunt pasionat de calculatoare si as mai avea o intrebare: daca nu voi realiza un magazin online pentru a-mi vinde marfa ci voi face doar un simplu site de prezentare a produselor (un fel de catalog) in scopul informarii....in acest caz mai e nevoie de firma sau pfa?
Vanzarile le voi face prin MLM clasic: cu catalogul in mana.
Pentru mine este clar: va trebui sa-mi fac firma sau PFA pentru a vinde produsele printr-un magazin online.

As mai avea o intrebare: daca nu ma pricep sa tin contabilitatea atunci compania de MLM imi poate opri lunar impozitul datorat catre stat ?
Reprezentanta companiei mi-a spus: "Firma opreste lunar impozitul datorat catre stat iar anual emite Fisa Fiscala pentru impozitul global."