Am cumparat un telefon in urma cu cateva luni de la Altex, din Piatra Neamt. Toate bune si frumoase pana cand sa stricat display-ul, desi au trecut doar 5 luni, deci ma incadram in legea Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, (Art. 18. -.... lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia...) operatorul economic a recunoscut ca este un defect de la producator , a insistat ca nu se schimba deoarece Altex are o ,,lege'' interna. Nu ne-a dat de ales , ne-a obligat sa il lasam la ei si sa accept aceasta varianta. Acum insa, telefonul sa stricat din nou acelasi defect iar dansii dupa 7 zile cand am mers sa vedem daca este gata telefonul ne-au spus ca acum trebuie sa platim desi telefonul este in garantie, iar initial cand am lasat telefonul nu am fost informati de acest lucru.
Va rog tare mult sa ma ajutati in aceasta situatie. Doresc sa mi se de-a banii inapoi sau sa mi se inlocuiasca produsul. M-au sunat astazi doua aproape 2 saptamani (joi) si mi-au spus ca trebuie sa platesc 430 de lei, altfel imi pierd garantia...
Buna seara. Am fost astazi la ei sa intreb din nou de telefon si mi-au spus ca trebuie sa platesc reparatia , desi initial cand l-am lasat au zis cat este in garantie nu se plateste .... Nu stiu ce sa mai fac... Mi-au spus ca telefonul nu se inlocuieste deaorece ei au o ,,lege'' interna si ca pot sa faca sesizare unde vreau eu ca nu ii intereseaza...
Deja este a doua oara cand trimit telefonul in service, este display-ul cel care se duce deja in nici 6 luni de 2 ori, sincer nu as mai vrea telefonul acesta, mai mult sta in service decat la mine, cum pot face sa imi recapat banii? Angajatul firmei respective a spus ca doar daca trimit telefonul de 6-8 ori in service sau daca sta 75 de zile la ei in total , se da un alt telefon in schimb desi a recunoscut ca este o priblema la acel tip de telefoane...