Deja este a doua oara cand trimit telefonul in service, este display-ul cel care se duce deja in nici 6 luni de 2 ori, sincer nu as mai vrea telefonul acesta, mai mult sta in service decat la mine, cum pot face sa imi recapat banii? Angajatul firmei respective a spus ca doar daca trimit telefonul de 6-8 ori in service sau daca sta 75 de zile la ei in total , se da un alt telefon in schimb desi a recunoscut ca este o priblema la acel tip de telefoane...
Potrivit art 1716, alin 2 Cod Civil, dacă vânzătorul nu repară bunul în termen de 15 zile de la data când ați solicitat reparația, cel dintâi este obligat la înlocuirea bunului.
Formulați o somație prin avocat!
Buna seara. Am fost astazi la ei sa intreb din nou de telefon si mi-au spus ca trebuie sa platesc reparatia , desi initial cand l-am lasat au zis cat este in garantie nu se plateste .... Nu stiu ce sa mai fac... Mi-au spus ca telefonul nu se inlocuieste deaorece ei au o ,,lege'' interna si ca pot sa faca sesizare unde vreau eu ca nu ii intereseaza...