Buna seara. Acum 2 ani am cumparat o tableta evolio aria intr-un an am trimis-o de 3 ori in service mi-au dat negatie de service a 3-a oara si am zis sa mai dau o sansa si sa-mi cumpar alta. Am ales sa cumpar tot evolio aria si pe aceasta am trimis-o de 4 oei in service si acum este a 5-a oara cand o trimit in service. Acum este la ei in service direct la evolio. Va rog sa ma credeti ca m-am saturat nu se poate face nimic sa-mi vireze banii inapoi deja e prea mult si nici macar nu prea o folosesc. Nu stiu daca scriu bine pe acest forum dar nu stiu unde sa mai cer ajutor.
Și eu am aceleași probleme cu Eboda dar m-am lecuit după prima și ultima tableta cumpărată de la ei. Eu v-as sfătui sa va judecați, sa va cereți banii înapoi după ce o sa dovediți cu expertiza ca defecta a fost din fabrica
Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului stipuleaza ca in cazul lipsei conformitatii produselor <…> constatate de consumator, acesta are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, repararea sau inlocuirea produselor, in fiecare caz fara plata, cu exceptia cazului in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionala.
Avand in vedere ca repararea nu mai este posibila, aveti posibilitatea de a solicita inlocuirea produsului. Daca sunteti refuzata, puteti solicita returnarea banilor.
Deci dupa ce am trimis-o de 5 ori in service pot cere sa-mi dea banii inapoi? Ce priblema are ea se poate rezolva dar am mai trimis-o de 3 ori cu prob de soft odata mi-au schimbat display-ul ca se defectase si odata mufa de la incarcator...de bune ce sunt. Si ei daca refuza sa-mi dea banii si mi-o dau inapoi eu ce pot sa mai fac?
Garantie tableta
emylaur
Buna ziua,
In august 2014 am achizitionat o tableta. In luna decembrie au inceput sa apara niste cerculete pe display,iar in momentul in care apareau tableta ... (vezi toată discuția)