Buna, oare poti sa imi zici cum s-a rezolvat cazul? Trec si eu printr-o situatie similara :(, doar ca eu nici telefon reparat nici bani nu mai primesc, si ce-i de la evomag nu raspund la telefon pentru nimica in lume.
Multumesc.
Mi-am cumparat un telefon de pe eovmag(sa nu va luati nimca de la evomag, niciodata) in decurs de o luna s-a stricat, l-am trimis in service si tot astept sa mi-l returneze, au depasit cele 15 zile cu inca vreo 15, am tot trimis mailuri si dat telefoane, in zadar, la mailuri sau telefoane nu se raspunde. As vrea sa fac sesizare la ANPC dar din cate am citit pe forumuri trebuie sa primesc raspuns de la service-ul la care a ajuns telefonul sa poata sa faca ei(anpc-ul) ceva(aicea s-ar putea totusi sa gresec, asa ca as vrea sa ma lamuriti daca chiar asa este). Ce pot sa fac? Mi se pare ca cazul asta intra deja la furt, sa depun plangere penala? Un avocat ar putea sa rezolve problema, daca actionez evomag/service-ul in instanta? Am confirmarile pe mail cum ca telefonul a ajuns in service.
(Telefonul a fost cumparat in rate fara dobanda, practic nu ii platit integral, se poate cumva bloca plata telefonului in continuare?)