Mi-am cumparat un telefon de pe eovmag(sa nu va luati nimca de la evomag, niciodata) in decurs de o luna s-a stricat, l-am trimis in service si tot astept sa mi-l returneze, au depasit cele 15 zile cu inca vreo 15, am tot trimis mailuri si dat telefoane, in zadar, la mailuri sau telefoane nu se raspunde. As vrea sa fac sesizare la ANPC dar din cate am citit pe forumuri trebuie sa primesc raspuns de la service-ul la care a ajuns telefonul sa poata sa faca ei(anpc-ul) ceva(aicea s-ar putea totusi sa gresec, asa ca as vrea sa ma lamuriti daca chiar asa este). Ce pot sa fac? Mi se pare ca cazul asta intra deja la furt, sa depun plangere penala? Un avocat ar putea sa rezolve problema, daca actionez evomag/service-ul in instanta? Am confirmarile pe mail cum ca telefonul a ajuns in service.
(Telefonul a fost cumparat in rate fara dobanda, practic nu ii platit integral, se poate cumva bloca plata telefonului in continuare?)
Trebuie să vi-l înlocuiască dacă au fost depășite cele 15 zile, încercați prima dată cu o somație prin avocat.
În asemenea spețe, la mine a mers cu somație, n-am ajuns în instanță, dar am făcut somația ca o veritabilă cerere de chemare în judecată.
Garantie telefon
andy98
Buna ziua, pe data de 15 septembrie mi-am trimis telefonul in service pe motiv ca mi s-a stricat senzorul de amprenta si touchscreen-ul ramanea blocat intr-un ... (vezi toată discuția)