Buna ziua,
In 2016 am cumparat de la cel.ro un smartphone samsung de culoare neagra. Chiar am platit putin mai mult pentru acest model pe negru, fiind la mare cautare. Pe factura este specificat clar modelul de telefon si culoarea Black la fel si pe fisa de reparatie. Acum o luna l-am dus in service la cel.ro din cauza unor probleme la mufa usb si dupa 15 zile am primit mail intrebandu-ma daca sunt de acord sa-mi inlocuiasca telefonul cu altul nou dar ARGINTIU. Am raspuns ca NU, si am asteptat inca 2 saptamani fara un raspuns. Am trimis mai multe e-mailuri iar intr-un final am ajuns la service. Aici mi s-a spus ca daca refuz produsul de culoare Argintiu, care are aceleasi specificatii tehnice , dupa 60 zile de la neridicarea produsului, il pierd , acesta intrand in proprietatea Cel.ro.
Se poate sa-mi inlocuiasca telefonul cu altul de o alta culoare ??? Ce trebuie sa fac in aceasta situatie ???
M-am adresat ANPC, dar vroiam sa stiu daca exista o lege care sa spuna clar ca si culoarea este un factor ce trebuie respectat pe perioada de garantie. Ma gandesc ca daca-mi cumpar o pereche de adidasi negri si dupa 1 saptamana se rup, ma duc cu ei la garantie si-mi dau roz ca nu mai au pe stoc?. Ok, nu mai au pe stoc atunci sa-mi returneze banii.
Corect????
Telefon mobil defect
Flor_ina
Incepand cu luna a 4-a de folosire a telefonului a trebuit sa merg cu el in service. Pe 26 martie ,dupa 3 zile de teste la Esd rom, am primit telefonul inapoi ... (vezi toată discuția)