Lucrez ca arhivar la un spital judetean.Pana in anul 2018 ,luna octombrie ,am beneficiat de un spor de conditii vatamatoare7%.Incepand din luna octombrie2018,acest spor mi a fost taiat. Am cerut explicatii de la serv.RUNOS. Intrucat nu am fost lamurita suficient ,am apelat la Consiliul Judetean,acesta fiind ordonatorul de credite. Consiliul Judetean a trimis o solicitare spitalului in legatura cu problema mea si apoi am primit in scris raspunsul. S a specificat ca.. Functia de arhivar nu se regaseste in structura personalului,prevazut la pct. b de la cap2 ,din anexa nr.8la Legea cadru nr.153/2017,pe servicii/compartimente/birouri ,care beneficiaza de spor ptr.conditii periculoase sau vatamatoare de munca conf.art.2{2} din HG.nr.917/2017.Ma am interesat despre acest spor .la cateva spitale din tara ,am luat legatura cu personalul de la acele spitale si mi a comunicat ca primeste un spor de 7%. Am vazut si pe situl unor spitale ca intradevar arhivarul primeste un spor .
Mentionez ca lucrez in aceleasi conditii ca pana acum , mult mucegai, igrasie, cladirea deteriorata ,pereti fisurati,infiltratii de apa in tavan.De aproape doi ani m am imbolnavit ,am rinita alergica,am fost internata la ORL,am luat tratament si in final mi s a recomandat sa ma duc la o clinica intrucat mi am pierdut mirosul si sunt nevoita sa foloses din cand in cand spray nazal.. Mai sunt sanse de a primi acest spor?