Lucrez ca arhivar la un spital judetean.Pana in anul 2018 ,luna octombrie ,am beneficiat de un spor de conditii vatamatoare7%.Incepand din luna octombrie2018,acest spor mi a fost taiat. Am cerut explicatii de la serv.RUNOS. Intrucat nu am fost lamurita suficient ,am apelat la Consiliul Judetean,acesta fiind ordonatorul de credite. Consiliul Judetean a trimis o solicitare spitalului in legatura cu problema mea si apoi am primit in scris raspunsul. S a specificat ca.. Functia de arhivar nu se regaseste in structura personalului,prevazut la pct. b de la cap2 ,din anexa nr.8la Legea cadru nr.153/2017,pe servicii/compartimente/birouri ,care beneficiaza de spor ptr.conditii periculoase sau vatamatoare de munca conf.art.2{2} din HG.nr.917/2017.Ma am interesat despre acest spor .la cateva spitale din tara ,am luat legatura cu personalul de la acele spitale si mi a comunicat ca primeste un spor de 7%. Am vazut si pe situl unor spitale ca intradevar arhivarul primeste un spor .
Mentionez ca lucrez in aceleasi conditii ca pana acum , mult mucegai, igrasie, cladirea deteriorata ,pereti fisurati,infiltratii de apa in tavan.De aproape doi ani m am imbolnavit ,am rinita alergica,am fost internata la ORL,am luat tratament si in final mi s a recomandat sa ma duc la o clinica intrucat mi am pierdut mirosul si sunt nevoita sa foloses din cand in cand spray nazal.. Mai sunt sanse de a primi acest spor?
Exista functia de arhivist ... Regulamentul-cadru se aplică și personalului prevăzut la pct. B de la cap. II din anexa nr. VIII la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările și completările ulterioare, angajat în unitățile sanitare subordonate autorităților administrației publice locale.
Spor arhivar
stefania10
Sunt angajata ca secretara cu studii medii cu responsabilitati de arhivar. Am urmat si un curs in acest sens. Pot beneficia de spor de arhiva sau nu? (vezi toată discuția)
Salariu
tundekadar