Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta: am o angajata care nu a vrut sa primeasca niste documente trimise prin posta cu confirmare de primire. Acestea s-au intors, iar de atunci face tot felul de cereri prin care imi cere originalele (i-am trimis copii pe e-mail). Nu recunoaste copiile, spune ca nu stie despre aceste documente, nu i s-au adus la cunostinta, etc. Avand in vedere ca este o persoana recalcitranta, cum as putea sa-i dau aceste documente in original? Daca desfac plicurile, o sa ma reclame in instanta ca nu i-am trimis in plic aceste acte ci altceva (credeti-ma iau in calcul tot ce ar putea reclama). Pe de alta parte sunt documentele ei de la dosarul profesional, si daca mi le cere sunt obligata sa i le dau.
Va multumesc!
Buna ziua,
Am urmatoarea situatie: o colega are un certificat de handicap eliberat in data de 29.01.2019. Ea l-a depus in data de 14.02.2019 impreuna cu o cerere pentru scutire de impozit, conform Legii 448/2006. Intrebarea mea este - cu ce data ii fac scutirea de impozit? cu 01.02.2019 sau cu 1 ale lunii urmatoare depunerii documentelor, adica 01.03.2019.
Va multumesc!