avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Activitate BrD19

Activitate BrD19

Buna ziua. Cu putin timp inainte de inceperea starii de urgenta am semnat un antecontract pentru un apartament in care m-am obligat ca pana la data de 23 iulie 2020 sa il cumpar cu credit prima casa sau alt tip de credit ipotecar. Dupa inceperea starii de urgenta, bancile au fost mai reticente si nu mi-au mai acordat creditul prima casa fiind obligat sa optez pentru credit ipotecar, insa si acesta in anumite conditii. Chiar si asa, termenul antecontractului se apropie de sfarsit iar eu nu am nimic concret de la nici o banca.
In antecontract este stipulat ca daca nu pot sa cumpar locuinta pana la 23 iulie, pierd avansul (de 5%) pe care l-am dat.
Ce as putea face in aceasta situatie? Exista vreun document care a fost emis in perioada starii de urgenta de care ma pot lega pentru obligarea vanzatorului de a prelungi antecontractul?
Buna ziua. In luna iulie am cumparat un apartament prin credit bancar, iar in contractul de vanzare - cumparare a fost stipulat faptul ca vanzatorul are obligatia de a plati intretinerea (si restul cheltuielilor) pentru lunile mai si iunie.

Eu am cumparat apartamentul pe data de 4 iulie, la notariat vanzatorul a spus ca nu are cheile la el urmand sa mi le dea ulterior. Eu am plecat din tara (nu am apucat sa iau cheile) si pe data de 15 m-am intors si m-am intalnit cu el sa imi dea cheile.
Toate bune si frumoase, insa ulterior am aflat ca in perioada 4-15 iulie, la adresa au locuit fostii chiriasi cu acordul vanzatorului, dar nu si al meu.

In fine, am zis sa fiu om de bun simt si sa las de la mine, oricum nu eram in tara. Am vorbit cu vanzatorul si a spus ca o sa plateasca el intretinerea si restul cheltuielilor aparute si in luna iulie.
Toate bune si frumoase.

Am fost la presedintele blocului unde i-am cerut o adeverinta cu sumele de plata pentru luna iunie si acesta mi-a dat ca sunt 0 si mi-a spus verbal ca fostul proprietar i-a dat banii in avans iar cand se va afisa intretinerea va fi pe 0.
Toate bune si frumoase insa cand a fost afisata intretinerea au aparut si sume de plata....

L-am anuntat pe fostul proprietar si a zis ca pe el nu il mai intereseaza.
L-am anuntat pe presedinte si el m-a anuntat ca nici pe el nu il intereseaza dar daca nu platesc (desi am o adeverinta ca pe luna iunie nu este nimic de plata) voi avea penalizari.

Sincer nu stiu ce as putea sa fac in aceasta situatie.