Le puteti comunica ca ati facut plangere la ANPC si pana la raspunsul dumnealor nu o sa mai dicutati/primi colet-produsul de la dumnealor din lipsa de seriozitate si buna comunicare.
Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva urmatoarea situatie. Am trimis in service un telefon aflat in perioada de garantie de 2 ani. Din momentul in care a ajuns in service nu mai stiu exact ce se intampla. Am îndrăznit sa sun si sa intreb care este starea , iar raspunsul a fost unul uimitor. Telefonul a fost trimis in alt service si pentru faptul ca nu platesc nimic perioada de reparatie se va prelungi fara a se sti o data anume. Sunt transferată de la un operator la altul , toți dau din umeri si paseaza vina. Telefonul se afla in service de 21 zile. Vreau sa imi recuperez banii pe telefon si pentru asta am nevoie de un temei legal. Multumesc!
Să găsesc un argument prin care sa nu mai fie declarat repetent deși conform regulamentului scolar pe baza numărului foarte mare se încadrează în acest articol.
Buna ziua! Va rog sa ma ajutati intr-o situatie destul de delicata. Un parinte a facut o reclamatie la adresa unui cadru didactic. Aceasta reclamatie a fost inregistrata la secretariatul unitatii scolare urmand a fi discutata, eventual luate masuri. Imi puteti spune daca aceasta reclamatie trebuie xeroxata si prezentata cadrului didactic respectiv? Exista vreo lege care prevede acest aspect? Cadrul didactic fiind informat de aceasta reclamatie insa solicita destul de agresiv o copie dupa plangerea respectiva.