avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters56609

Activitate ContSters56609

Sunt student la master, iar un profesor de-al meu mi-a propus sa lucrez la un proiect de cercetare timp de 1 an si opt luni cu carte de munca si contract de munca de opt ore. In acest moment lucrez tot cu opt ore si carte de munca la o firma importanta care mi-ar da de munca mai mult timp de munca. As putea lucra si cerceta in acelasi timp? Adica pot avea doua contracte de munca de 8 ore/zi fiecare trecute in cartea de munca?

Vreau sa adaug ca desi e un proiect de cercetare, contractul ar fi de 8 ore zilnice,5 zile pe saptamana...orele fiind la alegere, iar celalat loc de munca pe care il am acum e de 8 ore/zi, 5 zile pe saptamana cu orar de la 7 la 15.
Profesorul vrea sa cer cartea de munca de la firma la care lucrez acum. Deci profesia de baza ar fi cercetator si cu firma ce m-a angajat as putea avea doar un contract de munca?
As vrea sa vedem cum trebuie sa fac pentru a declara copii mei, nascuti in spania si pe care nu i-am declarat la ambasada intr-un an de la data nasterii.
Eu, sunt divortata din 2001, dar nu mi-am schimbat numele inapoi ca nu am avut timp pt ca am plecat in spania, deci eu inca am numele de familie al fostului sot.

Asta e una...ca as vrea sa pastrez in continuare acest nume de familie pentru ca am toate actele cu acest nume, atat cele romanesti cat si cele din spania, plus diplomele de recunoastere a studiilor plus inscrierile la niste examene pe care trebuie sa le dau in curand aici.

Apoi, sunt copii...nascuti in spania unul pe 15 sept 2006 si altul pe 14 mai 2008. tatal e fostul sot...adica au acelasi nume de familie cu mine si cu tatal

Nu i-am declarat la ambasada romaniei pana acum si din cate am inteles e nevoie de o hotarare judecatoreasca da nu cunosc legile romanesti in acest sens.

am inteles ca trebuie sa imi schimb numele, dar vroiam sa stiu daca implica vreo amenda sau ceva?