De ceva timp incerc sa refac preturile pentru produsele pe care le comercializez - de 3 ani merg orbeste cu niste preturi pe care le-am stabilit dupa rationamentul - cat ar da lumea pe produsul asta?
Acum vreau sa fiu sigura ca produsele cosmetice handmade pe care le realizez au preturile potrivite.
La momentul de fata vanzarile cele mai mari de are un produs pe care il comercializez in 3 cantitati si pe care as vrea sa ma concentrez.
La cheltuieli lunare cu salariile, chirie, utiliati, impozite, transport, promotionale de aproximativ 6000 lei si costul de productie(recipient + ingrediente + eticheta) pentru una din variantele de cantitate de 6 lei as dori sa stiu cum as putea stabili un pret bun luand in calcul si faptul ca acest produs are si reselleri.
Am realizat un contract de inchirere pentru un spatiu comercial aflat in curte cu o casa. La insistentele proprietarei am realizat contractul la notar. Acum, eu incerc sa depun documentatia pentru obtinerea autorizatiei de mediu. Acolo mi se cer contractele pentru utilitati sau sa fie clar specificat in contractul de inchiriere ce utilitati imi pune la dispozitie(ceea ce nu se intampla, este specificat general "utilitati".
As putea sa rezolv cu enel si sa dureze o luna, pt ca oamenii au contor separat pentru spatiu, insa pentru apa si eventualul gaz pe care o sa il traga ce solutie am? pot sa fac eu singura un contract aditional sa specifice modificarea, sau trebuie neaparat sa revin la notar? si daca fac contract aditional trebuie sa il declar la registrul comertului? la anaf?