Am realizat un contract de inchirere pentru un spatiu comercial aflat in curte cu o casa. La insistentele proprietarei am realizat contractul la notar. Acum, eu incerc sa depun documentatia pentru obtinerea autorizatiei de mediu. Acolo mi se cer contractele pentru utilitati sau sa fie clar specificat in contractul de inchiriere ce utilitati imi pune la dispozitie(ceea ce nu se intampla, este specificat general "utilitati".
As putea sa rezolv cu enel si sa dureze o luna, pt ca oamenii au contor separat pentru spatiu, insa pentru apa si eventualul gaz pe care o sa il traga ce solutie am? pot sa fac eu singura un contract aditional sa specifice modificarea, sau trebuie neaparat sa revin la notar? si daca fac contract aditional trebuie sa il declar la registrul comertului? la anaf?
Orice modificare a contractului se face prin act aditional semnat de ambele parti. Si pentru actul aditional trebuie mers la notar, este parte integranta din contractul initial
Chirie
anamariacelik
recent am preluat contabilitatea unei societati care a inchiriat un spatiu unde a deschis un magazin(declarat ca punt de lucru),de la o persoana ... (vezi toată discuția)