Buna ziua! Alocatia copilului este pe numele tatalui sau,intra in contul lui bancar iar el este in inchisoare! Cum pot schimba sa primesc eu alocatia? tin sa precizez ca eu cu tatal copilului nu suntem casatoriti!
Buna ziua! Vreau sa stiu in ce conditii pot avea custodie exclusiva? Am o inregistrare audio unde tatal urla la copil iar ea plange,am obtinut in trecut ordin de restrictie pe 6 luni ,este condamnat definitiv la 1a si 6 luni pt santaj si tainuire,am poze de pe facebook cu imagini cu droguri iar la descriere scrie ca se drogheaza si mai stiu ca in fisa medicala este trecut cu tulburari de comportament si mai era trecut si cu schizofrenie! Am sanse de casti? Eu momentan nu am serviciu,sunt eleva la o postliceala si in trecut am facut videochat,aceste lucruri ma ajuta sau ma trag in jos? pot castiga? ce costuri sunt pentru un avocat? Sunt disperata pt ca el si inchiss fiind ma ameninta cu moartea la telefon si resurse financiare nu prea am sa cheltui foarte mult cu avocatul!
Nu am nimic la mana ca are acea boala psihica,am vazut in timpul relatiei o adeverinta medicala,in care scria ca nu este apt de munca datorita bolii,acea adeverinta am vazut-o in urma cu cativa ani cand a avut nevoie de ea la probatiune pentru munca in folosul comunitatii si in legatura cu consumul lui de droguri,am cateva poze de pe facebook.ul lui in care spunea ca se drogheaza cu diverse prafuri avand atasata si o poza cu doua linii!