avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Activitate Vidru Laura

Activitate Vidru Laura

Discuție Somaj tehnic
Buna ziua, sunt medic stomatolog cu colaborare printr. Un PFI cu un cabinet stomatologic care si. A intrerupt activitatea din 23.03.2020, dar sunt si medic rezident. La inceputul lunii aprilie cand trebuiau trimise declaratiile pentru somaj tehnic pentru luna martie, nu se stia inca pentru rezidentiat ce se va intampla (se lucra la implementarea continuarii invatamantului online dar nu era ceva singur), asadar am depus cerere pentru somaj pentru PFI. In luna aprilie am primit si somajul pt PFI si am primit pana la urma si salariul de la rezidentiat. Vreau sa stiu daca am fost in ilegalitate facand cererea penteu somaj tehnic si daca da, cum pot remedia problema. Multumesc!
Discuție PF liberala
Buna ziua. Sunt medic stomatolog in cadrul unei clinici unde am activat pana acum cu contract de munca. Din motive financiare probabil, conducere doreste sa-mi fac o forma de PFI. Am facut-o pe cea care se face direct la Anaf pt profesiile liberale (PFI cred ca se numeste daca nu ma insel). Am facut primele demersuri pentru infiintare, insa maine trebuie sa duc un contract de comodat pt sediul firmei. Am primit un contract model de la ei unde se stipuleaza ca nu voi plati cheltuielile gospodaresti, automat nu voi putea deduce pe firma. Locuiesc impreuna cu sotul intr. Un apartament cu 2 camere care este pe numele lui, iar socrul are drept de uzufruct. Intretinerea si cheltuielile gospodaresti le platim lunar si as dori totusi sa mi le deduc pe firma, chiar daca am inteles ca impozitul anual pe apartament se va dubla. Nu gasesc o varianta de contract de comodat pentru profesie liberala care sa permita totusi plata cheltuielilor gospodaresti si deducerea lor ulterior. Ma poate ajuta cineva, va rog?