avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 742 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... PF liberala
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

PF liberala

Buna ziua. Sunt medic stomatolog in cadrul unei clinici unde am activat pana acum cu contract de munca. Din motive financiare probabil, conducere doreste sa-mi fac o forma de PFI. Am facut-o pe cea care se face direct la Anaf pt profesiile liberale (PFI cred ca se numeste daca nu ma insel). Am facut primele demersuri pentru infiintare, insa maine trebuie sa duc un contract de comodat pt sediul firmei. Am primit un contract model de la ei unde se stipuleaza ca nu voi plati cheltuielile gospodaresti, automat nu voi putea deduce pe firma. Locuiesc impreuna cu sotul intr. Un apartament cu 2 camere care este pe numele lui, iar socrul are drept de uzufruct. Intretinerea si cheltuielile gospodaresti le platim lunar si as dori totusi sa mi le deduc pe firma, chiar daca am inteles ca impozitul anual pe apartament se va dubla. Nu gasesc o varianta de contract de comodat pentru profesie liberala care sa permita totusi plata cheltuielilor gospodaresti si deducerea lor ulterior. Ma poate ajuta cineva, va rog?
Si mai am o nedumerire, daca sotul este proprietar si socrul are drept de uzufruc trebuie sa semneze amandoi contractul de comodat sau doar proprietarul?
Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Joi, 26 Septembrie 2019
george-neagu, moderator

Alte discuții în legătură

Sediu social fără activitate pfi medic stomatolog KarlaBoros12 KarlaBoros12 Bună ziua! Sunt medic stomatolog și doresc sa îmi înființez un PFI în vederea semnării unei colaborări cu o clinică de medicină dentară ... (vezi toată discuția)