avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 747 soluții astăzi
Forum Activitate ZLOTACRISTINA

Activitate ZLOTACRISTINA

Buna ziua,
Este vorba despre un barbat cu probleme psihice, internat intr-un sanatoriu de maximă siguranță. Deși sunt 3 expertize medicale ce recomandă legea 109 din codul penal - obligarea la tratament, plus 2 bilete de externare (fiecare după câte 5 luni de internare) care au aceeași recomandare, statul român tot insistă cu 110 - tratament obligatoriu și internare. Menționez că și reprezentanții sanatoriului unde a fost nevoit să revină bărbatul, medicul psihiatru, medicul psiholog și juristul au fost uimiți de decizia instanței și au stabilit că în luna martie 2024 vor propune instanței din Buzău eliberarea bărbatului. Pentru acel moment avem nevoie de un avocat cu experiență în astfel de cazuri care să îl reprezinte.
De asemenea menționez că este un om lucid, coerent, boala sa nu este foarte gravă, din păcate în urma consumului de substanțe ilegale a avut un episod psihotic în urma căruia a lovit un amic. Între timp partea vătămată și-a retras plângerea și deci s-a încheiat și procesul penal.

CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT a scris:

Nu exista o astfel de specializare/ ramura de drept distincta.Explicati care e speta pt a fi îndrumata..

Avocat specilizat pe drepturi și libertăți pentru persoane cu probleme psihiatrice dispus să preia cazul
Primul judecator pe drepturi si libertati a somat INML, altfel nu ar fi durat 1 luna jum sa iasa, ar fi durat 3 luni ca si prima expertiza. Nu stiu cine face plata dar aflu, multumesc.
Abuzul nu ne dorim sa il dovedim decat abia dupa externarea de la Sapoca ptc ii fac f mult rau, doar ptc a spus la audiere ca este internat intr-un mediu "ostil", psihiatra l-a medicat extra sa il tina adormit cam tot timpul.