avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Activitate bestemailbox

Activitate bestemailbox

Modificarea programului nu mi-a comunicat-o in scris, ci prin intermediul colegilor.

In fine, pana la urma mi-a semnat foaia in care aveam trecut programul de la 08:00 la 12:00.

Totusi, am cautat si prin Codul muncii si Contractul Colectiv National si nu vad unde scrie ca angajatorul este cel care dispune intervalul orar in care trebuie angajatul aflat in preaviz (4 ore) , sa-si desfasoare activitatea.

Am semnat decizia in 3 exemplare. Doar eu pana acum am semnat. + Alte 2 "hartii" in care se specifica faptul ca s-au interesat la Oficiul Fortelor de Munca si nu au posturi libere si toate celelalte chestii. Salariul compensatoriu + ca nu au alt loc in cadrul firmei.


Problemea mea, sau mai bine zis intrebarea mea era urmatoarea : Daca am semnat ca programul meu de lucru este de la 08:00 la 12:00 , iar apoi mi s-a transmis (prin intermediu tipei de la resurse umane) ca trebuie sa vin de la 10:00 la 14:00, care este programul pe care il respect ?

Poate ca pare lipsit de importanta acest aspect, dar firma este inafara localitatii in care locuiesc si mi-ar fi foarte greu sa ajung la lucru in intervalul 10:00 - 14:00. (din cauza mijloacelor de transport). De fapt asta urmareste si angajatorul (se razbuna pentru ca nu am vrut sa-mi dau demisia, si ca i-am zis sa ma dea el afara).

Dar eu ce ar trebui sa fac daca in decizia de desfiintare a postului era trecut si faptul ca cele 4 ore se desfasoara de la ora 08:00 la 12:00 (pe care eu am semnat-o) iar apoi mi s-a transmis ca sa vin de la 10:00 la 14:00 ?

Ce program trebuie sa respect ?


Pana acum doar eu am semnat decizia de desfiintare a postului. Administratorul firmei nu a facut-o inca !
Din punct de vedere legal, decizia asta nici nu exista, pentru ca ea nu este inregistrata la ITM si nici nu am primit un document care sa ateste ca sunt in preaviz. Ieri am semnat decizia, si azi au inceput sa curga cele 20 de zile de preaviz.
Am intalnit o firma care solicita in mod express trecerea pe factura a datei prestarii, prezentand si un model de factura (probabil inventat de ei, ca eu nu am gasit nicaieri genul asta de factura). Mentionez ca am emis o factura catre firma respectiva, dar pentru simplul fapt ca nu a fost trecut : "DATA PRESTARII" , factura ne-a fost respinsa. Mentionez ca data era trecuta pe factura (data prestarii), doar ca nu era trecut literal pe factura "DATA PRESTARII" . Imi puteti spune unde exista obligatia de a scrie intocmai asa cum solicita aceasta firma ? ( in ce articol din lege ). Multumesc

PS : www.senior-forwarding.ro/contracte.htm
Care este data corecta de factuare a prestarii unui serviciu de intermediere ? Data in care s-au pus de acord partile (si au semnat un contract) sau data in care s-a finalizat actiunea rezultata din acordul partilor ?
Răspuns la discuția Refuz de plata indemnizatie RCA
AVLIL este in asentimentul meu. :) Am discutat si cu alte persoane... care au cat de cat tangente cu domeniul asigurarilor si cu avocati care au sustinut procese d-astea cu asigurarile. Toti mi-au spus ca cei de la service au o problema cu societatea de asigurari, nu cu mine. Cei de la service incearca sa obtina banii de la mine, urmand ca eu sa-i recuperez de la asigurari. Cam asta este tactica celor de la service. In orice caz, service-ul nu ma poate da in judecata, pentru ca nu are in baza "a ce " !!!. Intre mine si service nu a existat nici un contract. Vis-a-vis cu schimbarea si altor piese la masina fata de ceea ce a constatat cel de la asigurari, nici nu poate fi vorba. Numai ce a fost prevazut de cei de la asigurari s-a facut.

Multumesc mult tuturor celor care au raspuns. Din punctul meu de vedere, acest subiect este inchis.
Răspuns la discuția Refuz de plata indemnizatie RCA
Revin dupa ceva timp de atunci. In service am fost cu acea hartie de la asigurari in care erau trecute piesele care trebuiesc inlocuite. Nu s-a schimbat nimic in plus sau in minus fata de ceea ce constatasera cei de la asigurari. Devizul propriu-zis nu l-am vazut. Eu am presupus ca cei de la service l-au trimis prin fax si ca cei de la asigurari au fost de acord cu el. Nu am intampinat nici un efort in a-mi recupera masina de la service. Cei de acolo m-au sunat sa vin si sa o ridic. Am presupus ca s-a rezolvat totul. Eu am ramas stupefiat cand dupa 2 luni am fost sunat si mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc eu valoarea reparatiilor (adica tot ce era scris in hartia aia de la asigurari), pentru ca cei de la asigurari nu vor s-o faca ! Stiu ca este un caz iesit din comun. Toti au o problema in a-si ridica masina din service daca nu se plateste reparatia de catre asigurari. D-aia am si scris aici. Dar vad ca si aici parerile sunt impartite. Nu vad cum poti s-o rezolvi amiabil. Cei de la asigurari ma acuza ca am avut masina lovita inainte de accident, iar cei de la service m-au sunat dupa bani. Eu consider ca este sarcina asiguratorului sa dovedeasca faptul ca masina a fost lovita inainte, dar pentru asta trebuie sa faca plata catre service si apoi sa ma dea ei pe mine in judecata pentru recuperarea prejudiciului. Este usor sa spui ca nu avea cum sa se indoaie tabla in cutare loc doar pentru ca in acea zona nu a existat contact fizic. Tabla se indoaie si in alte locuri decat cea de contact, insa cei de la asigurari "fac pe prostii" doar pentru a nu plati.
Pe scurt : In urma unui accident auto, m-am prezentat la societatea de asigurari in vederea intocmirii dosarului de dauna. Dosarul s-a deschis, au fost facute poze si au fost constatate daunele. Eu m-am prezentat la service-ul auto cu acea constatare de la asigurari (in care erau trecute piesele care trebuiesc inlocuite). Dupa ce am dus masina in service, au trecut vreo 4 zile. Cei de la service m-au sunat si m-au chemat sa-mi ridic masina.

La 2 saptamani de la momentul in care mi-am ridicat masina din service, sunt sunat de la societatea de asigurari care imi spune ca in urma verificarilor (pozelor) pe care le-au facut, nu isi dau seama cum este lovita masina intr-un loc in care nu a existat contact. Deasemenea m-au intrebat daca am avut inainte masina lovita, si ca daca a fost asa, atunci eu o sa platesc doar acea componenta a caroseriei. Le-am precizat faptul ca masina nu era lovita si ca pana in momentul impactului totul era bine. Am fost amentintat ca o sa platesc toata lucrarea service-ului daca nu le spun de unde era acea cuta pe caroserie.

Dupa apelul telefonic primit de la cei de la asigurari, trec 2 luni. Ieri sunt sunat de cei de la service-ul auto care ma instiinteaza ca cei de la asigurari le-au trimis o scrisoare prin care sunt anuntati ca nu o sa plateasca daunele. Service-ul auto ma ameninta cu proces.


Intrebari :

1) Care este valoarea unui raport-expertize tehnice dat in urma analizarii unor poze
2) Care ar fi cea mai simpla cale de rezolvare a cazului
3) Care ar fi cea mai buna cale de rezolvare a conflictului

Va multumesc !