avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 844 soluții astăzi
Forum Activitate stefdea_30

Activitate stefdea_30

daca incepem sa deschidem puncte de lucru in mai multe orase din tara trebuie sa ne angajam un contabil propriu sau putem in continuare sa colaboram cu un birou de contabilitate .Daca trebuie sa angajam un director economic sau un contabil sef acesta poate sa lucreze si cu jumate de norma la noi?Daca am mai mult de 5 angajati la un punct de lucru se scimba ceva in contabilitatea punctului respectiv sai pot mai departe sa centralizez registrele de casa la sediu?
noi suntem o firma in plina dezvoltare si in urmatoarele 2 sau 3 luni o sa depasim numarul de 50 angajati, asta inseamna din cate stiu eu ca suntem considerati deja o firma mare.Eu ma ocup de resurse umane si am inteles ca peste 50 de angajati se pot tine cartile de munca la noi la firma.Eu anul asta termin managementul si dau licenta din resurse umane.Intrebarea mea este cine are dreptul sa opereze in cartile de munca daca acestea se afla la sediul nostru? Si cum se tine epoi legatura cu ITM?