stefdea_30 a scris:
daca incepem sa deschidem puncte de lucru in mai multe orase din tara trebuie sa ne angajam un contabil propriu sau putem in continuare sa colaboram cu un birou de contabilitate .
Ar fi indicat sa aveti contabil, sau sa incheiati un contrat de prestari servicii contabile cu o soc. de contabilitate.Contabilitatea primara trebuie tinuta la pct.de lucru.
Daca trebuie sa angajam un director economic sau un contabil sef acesta poate sa lucreze si cu jumate de norma la noi?
Depinde de volumul de lucrari.
Daca am mai mult de 5 angajati la un punct de lucru se scimba ceva in contabilitatea punctului respectiv sai pot mai departe sa centralizez registrele de casa la sediu?
Pentru punctul de lucru ai obligatia sa il declari la registrul comertului, sa intocmesti declaratia 010 si sa platesti la punctul de lucru impozitul pe salarii aferent angajatilor de acolo. La sediu declari doar impozitul pe salariu al angajatului de aici. Toate celelalte contributii se declara la sediul social.