Planuiesc sa deschid un SRL care sa aiba sediu in Vrancea si un Punct de Lucru in Bucuresti. Nici sediu si nici punctul de lucru nu vor avea nici un angajat.
Imi puteti spune va rog ce acte trebuie pastrate la sediu si ce acte la punctul de lucru?
Ce registre si ce evidente trebuie tinute la sediu si ce registre la punctul de lucru?
Contabilitatea va fi tinuta la sediu.
Punctul de lucru are urmatoarea activitate: primeste marfa de la furnizori (pe care o plateste CASH), o trimite la clienti prin posta sau printr-un curier rapid, primeste banii prin ramburs, dupa care ii va depune in contul firmei.
Singura activitate a sediului este de a tine contabilitatea.
Daca firma este platitoare de impozit pe profit (de 16% din profit) - ceea ce este recomandat in cazul mentionat deoarece este comerciant -, nu este obligata sa aiba angajati.
Daca firma este platitoare de impozit pe venit (3% din venit) - momentan este obligata sa aiba cel putin un angajat in primele 2 luni de la infiintare (dar nu mai mult de 9 angajati, parca), altfel, dupa 2 luni, va deveni platitoare de impozit pe profit - acest tip de firme este recomandat in cazul celor care presteaza servicii.
Cat despre registre si evidente ... intreaba pe forumuri de contabilitate.