As mai avea o intrebare; ,,Orice modificare fata de Actul Constitutiv initial al societatii care nu a fost inregistrata in termen de 15 zile la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia societatea comerciala isi are sediul social va fi sanctionata cu amenda administrativa de la 2000 la 4000 de lei RON!''
Sa inteleg ca si neinregistrarea inchiderii punctului de lucru, in termen de 15 zile se poate sanctiona cu amenda?
In cazul meu termenul de 15 zil incepe cu data de 17.07.2009, cand expira valabilitatea punctului de lucru?
Ma interesau formularele necesare pt. inchiderea punctului de lucru la registrul comertului. Din moment ce punctul de lucru se inchide, logic ca nu se mai prelungeste acel ctr. comodat pt. spatiu.
Documentele intocmite pt. ORC sunt:
1. Hotararea asociatului unic cu privire la inchiderea pct.-lui de lucru.
2. Certificat constatator in care figureaza deschiderea punctului de lucru -original
3. Copie dupa contractul de comodat din care rezulta ca valabilitatea este pana la data de 17.07.2009.
3. nelamurire mea este daca se depune Cerere de depunere si/sau mentionare acte sau Cerere radiere
Contor de cuvinte pentru hotararea asociatului unic mai trebuie facuta?
Va rog, sa imi spuneti daca stiti ce documente( ce formulare) sunt necesare pentru inchiderea unui punct de lucru., pt. o firma cu asociat unic. Ce formulare se completeaza la ORC si care este termenul limita, dc ctr. de comodat pt. spatiu expira pe 17.07.2009. Multumesc !
Asociatul unic crediteaza firma in25.07.2007 , in baza unui ctr. de creditare pe un an, fara dobanda, cu suma de ex.4000 eur
La 31.12.2007 nu s-a facut reevaluarea acestui imprumut.
La 31.10.2008 se inregistreaza reevaluarea pt.31.12.2007 , 1174=4551 2500 ron ( a fost dif. nefavorabila)
Acesta suma a fost considerata deductibila integral.Se face rectificativa pt. 101, firma avand pierdere , rezulta o pierdere fiscala mai mare decat cea declarata initial.
La data de 25.07.2008 se face un act aditional prin care se prelungeste contractul de creditare cu inca 1 an.
cf. Cheltuielile cu dobanzile si diferente de curs valutar
Art. 23. - (1) Cheltuielile cu dobanzile sunt integral deductibile in cazul in care gradul de indatorare a capitalului este mai mic sau egal cu trei. Gradul de indatorare a capitalului se determina ca raport intre capitalul imprumutat cu termen de rambursare peste un an si capitalul propriu, ca medie a valorilor existente la inceputul anului si sfarsitul perioadei pentru care se determina impozitul pe profit. Prin capital imprumutat se intelege totalul creditelor si imprumuturilor cu termen de rambursare peste un an, potrivit clauzelor contractuale.
(2) In conditiile in care gradul de indatorare a capitalului este peste trei, cheltuielile cu dobanzile si cu pierderea neta din diferentele de curs valutar sunt nedeductibile. Acestea se reporteaza in perioada urmatoare, in conditiile alin. (1), pana la deductibilitatea integrala a acestora.
(3) In cazul in care cheltuielile din diferentele de curs valutar ale contribuabilului depasesc veniturile din diferentele de curs valutar, diferenta va fi tratata ca o cheltuiala cu dobanda, potrivit alin. (1), deductibilitatea acestei diferente fiind supusa limitei prevazute la alin. (1). Cheltuielile din diferentele de curs valutar, care se limiteaza potrivit prezentului alineat, sunt cele aferente imprumuturilor luate in calcul la determinarea gradului de indatorare a capitalului
Inteleg ca la data de 31.12.2008 tb sa calculez grad de indatorare. La31.12.2008 din contul 665 consider nedeductibil doar suma aferenta creditarii (,, Cheltuielile din diferentele de curs valutar, care se limiteaza potrivit prezentului alineat, sunt cele aferente imprumuturilor luate in calcul la determinarea gradului de indatorare a capitalului '') in valuta sau toate sumele aflate in contul 665 .
inca sunt interesata de subiect....Dc. nu este corect cum am faciut pana acum (comanda atasat facturii si anexa la contractul clientului cu fiecare lucrare executata+bon de consum pt. hartie-la cartus nu prea am cum sa satu sa calculez costul pe suprafata imprimata pt. fiecare comanda, mai ales ca, cartusul l-am data in consum cand a venit imprimanta , ca altfel nu ar functiona fara el). ar tb. sa ma apuc sa modific din octombrie la zi shi sa fac productie).
Am mers pe principiul "cu cat mai simplu, cu atat mai bine", daca nu afecteaza taxele si imaginea fidela.Oricum ce am facut in anul 2008 ramane batut in cuie, nu ma mai intorc sa modific. La un eventual control o sa vad ce se intampla.
Cred ca nu a fost zi in care s anu intru pe forum.Va multumesc ca mi-ati raspuns.