Buna seara. Dupa mai multe cumparaturi online ,din neatentie am efectuat o comanda pentru Baterie Laptop pe un sit de vanzari online.
Asteptand sa primesc confirmarea din partea vanzatorului de pe sit,la comanda mea,am ramas surprins sa vad ca nu vine nici o comfirmare pe emailul meu.
A trecut o saptamana timp in care am trimis 3 emailuri si un comentariu pe pagina de contact a sit.respectiv,pana in prezent nu am primit nici un raspuns la emailurile mele trimise si in care specificam anularea comenzii.
Intrucat am introdus datele mele pentru expeditie colet : nume,str,loc,nr
imobil,ma duce gandul sa nu fie furt de date din partea sitului respectiv.
Cu respect rog sa-mi spune-ti ce pot face in continuare cu comanda si datele mele de pe acest sit.Cui trebuie sa ma adresez .
Multumesc pentru intelegere
Multumesc pentru bunavointa dvs. de a ma ajuta sa inteleg situatia creata datorita unei erori sau greseli din vina exped. sau curieratului.Factura este din 4 Iulie 2019 si am primit-o pe 24 Febroarie 2020 prin aceeasi firma de curierat care mi-a adus coletul anul trecut.Azi am trimis un email ,pe adresa firmei care mi-a expediat coletul, in care explicam conditiile primirii coletului precum si intentia de a returna produsul .Astept raspunsul lor sant curios cum vor reactiona .
Ma deranjat exprimarea aroganda a celor de la firma.
Greseala este si a mea,trebuia sa o returnez atunci cand am primit coletul,avand gabaritul mare fata de locul unde voiam sa o pun,oricum nu o folosesc.Gandul meu era (fiind gratis)sa fac un bine unui nevoias oferind produsul ca cadou.Ramburs dupa 8 luni ,nu cred ca o sa fie firma respectiva de acord.
Multumesc pentru sfaturi si sugestii.
Cu mult respect
Care imbogatire?Eu fiind de buna credinta si rugandu-l pe curier sa scaneze de doua ori si rezultat 0 lei ramburs,iar dupa 8 luni vine notificari si somatii.Cine este de vina ?Sa vina sa isi ia produsul oricum nu l-am folosit fiind plecat mai mult din loc.
Curierul mi-a lasat doar un bon tiparit (sau ce act o fi asta)pe care este tiparita ,firma curier,adr.expeditor,adr.destinatar,valoarea declarata a produsului (pretul real al produsului)) iar jos in dreapta scrie -Fara Ramburs.Produsul nu a avut Factura inauntrul coletului iar coletul a fost scanat de doua ori de curier cu scanerul si rezultul pret 0.Factura am primit-o ieri dupa 8 luni de la expedierea coletului.
Buna ziua.Pe scurt situatia:
-un produs expediat prin curier cu ramburs 0,fara factura fiscala de insotire a produsului.Am primit coletul si dorind sa achit valoarea produsului(545 lei),curierul mi-a spus ca nu am nimic de plata(ramburs 0)si sa-l accept ca pe un cadou.
-dupa 8 luni de zile vine acelasi curier si imi da un plic de la firma care mi-a expediat produsul in urma cu 8 luni ce continea factura fiscala a produsului expediat si o notificare prin care ma instiinta ca figurez cu plata produsului expediat neachitatasi ca trebuie sa achit factura in cel mai scurt timp.Am incercat sa contactez firma care nu are nr fax are doar un nr. de telef. la care raspunde mereu un robot(ptr. comenzi apasa tasta...).Am eu vreo vina in aceasta poveste sau trebuie sa plateasca cine a gresit ?Produsul este in perfecta stare (1% folosit) fiind mai mult plecat de acasa.Rog un raspuns ,ce pot sa fac in continuoare ?Multumesc anticipat.