In 2010, dupa doua luni de somaj, am fost angajat pe perioada determinata, trei luni. Aceasta perioada a fost repetata inca de doua ori si urma sa expire la data de 08/04/2011. La data de 04/04/2011, in urma ridicarii unor piese grele, la locul de munca, am intrat in concediu medical pe o perioada de 10 zile, 04/04/201- 13/04/2011. In data de 12/04/2011 am fost la intreprindere sa-mi ridic tichetele de masa si asa am aflat ca sunt in faza de lichidare incepand cu data de 09/04/2011. Intrebarea mea este: este legal modul in care s-a procedat de catre intreprindere si ce ma sfatuiti sa fac incontinuare, sa continui procedura de somaj sau am si alte variante? Va multumesc
Va rog sa ma lamuriti in urmatoarea problema: ca persoana fizica am dat spre inchiriere un spatiu unui SC. Primaria locala mi-a dat spre complectare un formular de inchiriere, in finalul caruia se fac urmatoarele mentiuni: "Obligatiile si drepturile proprietarului precum si ale chiriasului sunt prevazute de art. 52 din Legea nr.10/1968privind administrarea fondului locativ si reglementarea raporturilor dintre proprietar si chirias".
As dori sa aflu daca legea mai sus mentionata mai este in vigoare si daca nu , contractul este valabil sau trebuie inlocuit cu unul nou?
Va multumesc.