Multumesc, pentru acest lucru ar trebui sa ma duc la Bucuresti (eu fiind din Cluj). Am sunat la ANPC Cluj, ei mi-au zis ca din moment ce Whirlpool si Altex sunt in Bucuresti, intra in compententa celor din Bucuresti. Am trimis mail si fax la ANPC Bucuresti, dar din pacate fara rezultat. La telefon nu raspunde nimeni.
Multumesc, termenul care este dat de ANPC pentru raspuns este de 30 zile + maxim 15, care expira luni, in data de 02.03.2020. Nu stiu cat ar mai trebui sa astept peste acest termen. O alta problema ar fi ca eu sunt din Cluj, iar Whirlpool si Altex au sediu in Bucuresti, deci probabil ar trebui depus dosarul acolo...din pacate nu stiu ce ar presupune acest lucru, nici ca si cheltuiala, nici ca si timp.
Buna ziua
Am o masina de spalat vase in garantie, marca Whirlpool, cumparata de la Altex (online) care din data de 16 decembrie 2019 este stricata.
- in data de 16 decembrie am sunat la Whirlpool pentru a anunta faptul ca masina de spalat nu functioneaza
- in data de 19 decembrie a venit un domn de la Rio Service pentru constatare
- in data de 6 ianuarie s-a intors cu o componenta si a schimbat-o dar nu a rezolvat problema
- in data de 8 ianuarie au venit 2 baieti angajati ai SC Rio Service Srl si au dus masina de spalat vase la service
- in data de 16 ianuarie au adus-o inapoi, initial nu au reusit sa o porneasca, unul dintre baieti a desfacut masina, cu greu au reusit sa o puna in folosinta
- in data de 17 ianuarie s-a stricat din nou, am anuntat Whirlpool-ul, de atunci nu am primit nici un raspuns
- in data de 17 ianuarie am trimis reclamatie si la Protectia Consumatorului-(deja eram de o luna fara masina de spalat vase) deocamdata nu am primit raspuns, iar la telefon nu raspunde nimeni
-Am trimis mail si la Altex- tot asa, nu am primit raspuns.
Ce pot sa mai fac sa returnez produsul si sa imi primesc banii inapoi? A mai fost cineva in situatie asemanatoare?
Multumesc