Va scriu ca urmare a solicitarilor dumneavoastra cu privire la situatia conturilor din cadrul ING Bank.
In urma verificarilor efectuate, doresc sa va informez ca aceste conturi vor fi inchise in conformitate cu Conditiile Generale de Afaceri ale ING Bank pe care dumneavoastra le-ati agreat la deschiderea relatiei cu Banca, in prevederile carora este mentionat faptul ca prezentul contract se incheie pentru o perioada nedeterminata si poate inceta prin denuntarea unilaterala de catre Client/Banca.
Totodata, precizez ca ING Bank a transmis catre adresa dumneavoastra de email o notificare in acest sens in data de 30.03.2020, care mentiona decizia Bancii de a inchide contul si relatia cu ING Bank. Astfel, in termenul mentionat in notificare, respectiv 2 luni de la data notificarii, conturile si relatia cu ING Bank au fost inchise.
Regretam neplacerile create de aceasta situatie si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Suntem oricand la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte informatii la *2ING (*2464) din orice retea nationala sau la 031 406 2464.
O zi frumoasa!
Ana Veronica Matei
Echipa Ing Bank
Asta am primit de la ei pe mail.
Avocat Trifan Bianca Elena a scris:
Buna seara,
De ce nu sunati la ING sa aflati exact motivul pentru care v-au inchis contul? Ei sunt cei mai in masura sa va ofere un raspuns avand in vedere si faptul ca au acces la istoricul dvs.
E posibil doar sa aiba nevoie de niste dovezi privind veniturile dvs.
Din punctul de vedere faptul ca v-au inchis contul la ING nu inseamna ca nu va veti mai putea deschide un alt cont, cu atat mai mult la o alta banca.