avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 650 soluții astăzi
Forum Activitate Maricica124

Activitate Maricica124

Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o informatie, cat de probabil este ca pensia de varsta sa fie mai mare decat pensia de invaliditate?
Concret, acum am pensie de invaliditate grad 3 in cuantum de 1450 lei cu stagiu total de cotizare 29 ani si 7 luni. Este posibil ca anul viitor cand urmeaza sa ies la pensia de varsta sa primesc o suma mai mare sau se calculeaza la fel? Multumesc!
Spor conform cu anexa 2 lit B punctul 10 din regulamentul cadru al legii 153/2017
Buna ziua, va rog sa imi spuneti daca pe perioada concediului de odihna este posibil sa primesc salariu mai putin pe motiv ca pe zilele de concediu nu se da spor. Concret, lucrez ca medic pe sectie cu spor de 35% dar salariul a fost mai putin in luna in care am avut concediu de odihna 3 zile pe motiv ca in zilele de concediu nu se calculeaza spor.
Stagiu 33 ani si 6 luni punctaj mediu anual 0.49912
Buna ziua, odata cu recalcularea pensiilor de la 1 Sept 2024 se recalculeaza si pensia de invaliditate grad 3 sau doar cele de varsta? Se poata sa creasca si aceasta? In acest moment am minimul 1280 lei.
Multumesc!
Buna ziua! Imi spuneti, va rog, daca pensia anticipata partial poate fi mai mica decat pensia de invaliditate grad 3? Ma intereseaza daca acum fiind in pensie de boala grad 3 sunt sanse sa imi scada odata ce ies la anticipata partial? Acum am minimul, adica 1200 lei. Este mai avantajos sa raman asa? Am 60 ani si 6 luni si stagiu de cotizatie 34 ani, femeie.
Nu fac naveta, spitalul angajator este in Brasov dar centrul de pregatire este la spitalul din Mures. Eu locuiesc in Mures pe perioada pregatirii timp de 4 ani. In primul an am fost chemata sa trimit analizele catre medicul de medicina muncii de la Brasov, dar facute pe cheltuiala mea sau sa ma prezint la Brasov, din nou drumul pe cheltuiala mea. Este vreo optiune din acestea doua legala?