Buna ziua . Am comandat un produs online de pe b2b.qmag.com.ro si ei mi-au trimis altceva . Factura este facuta pe ce mi-au trimis ei ci nu pe ce am comandat si platit in avans eu.
Mi -au zis in fata ca nu am drept de retur ca si persoana fizica autorizata si ca trebuia sa accept ce mi-au trimis ei si ca nu m-a obligat nimeni sa cumpar de la ei:))). Am si inregistrat cand mi se spune minunatia asta..Refuza sa imi dea banii sau produsul pe care l-am comandat si imi tot spun ca legea spune ca persoanele juridice nu au drept de retur.
#Conform legii , eu ca si persoana juridica , nu am nici un drept? Nu suntem protejati in nici un fel?
#Exista vreo lege in care sa fie definite obligatiile comerciantui vis-a-vis de cumparator?
#Cand se mentioneaza "retur" se refera la returul unui produs comandat sau al oricarui produs? Pt ca din punctul meu de vedere nu mi-a fost trimis produsul . Deci nu se pune problema de "retur al comenzii". Ei mi-au trimis de doua ori alt produs . Iar eu am le-am trimis produsul inapoi. Puteau foarte bine sa imi trimita sosete in loc de procesor.
#Ce sanse as avea daca ii dau in judecata?
#Banii cheltuiti pe avocat , drumuri , stress daune morale etc se pot recupera in instanta?
#La ce se incadreaza ei din punct de vedere penal?
Imi puteti recomanda un avocat pe drept comercial? Suma pe care am platit-o e 1000 de lei.
Va mutumesc.
Buna ziua. Am cumparat ca si persoana fizica autorizata , un produs de pe un b2b.qmag.ro .Mi a fost trimis produsul gresit , l-am returnat, si am cerut anularea comenzii si rambursarea banilor.
De doua luni , cand dau de ei ,imi zic ca o sa fiu contactat insa nu mi s-a raspuns la nici un email, si mai nou nu imi mai raspund la telefoane .
Ce pot face pentru a imi recupera banii?
Va multumesc.