avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 991 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua. Am cumparat ca si persoana fizica ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua. Am cumparat ca si persoana fizica autorizata , un ...

Buna ziua. Am cumparat ca si persoana fizica autorizata , un produs de pe un b2b.qmag.ro .Mi a fost trimis produsul gresit , l-am returnat, si am cerut anularea comenzii si rambursarea banilor.
De doua luni , cand dau de ei ,imi zic ca o sa fiu contactat insa nu mi s-a raspuns la nici un email, si mai nou nu imi mai raspund la telefoane .
Ce pot face pentru a imi recupera banii?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cabinet de Avocat - Oancea Jasmine , Avocat 17:58, 16 Februarie 2021
Buna ziua,

Singura varianta ar fi sa formulati o actiune in instanta prin care sa solicitati restituirea sumei de bani achitate.

Cu stima.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am vrut să achit prețul unui produs primit prin curierat, dar curierul mi-a spus că e cu ramburs 0. după 8 luni mi se cer banii, trebuie să plătesc eu sau cine a greșit? Petr4567 Petr4567 Buna ziua.Pe scurt situatia: -un produs expediat prin curier cu ramburs 0,fara factura fiscala de insotire a produsului.Am primit coletul si dorind sa achit ... (vezi toată discuția)
Inducerea in eroare a clientului balambur balambur Buna ziua, Am cerut o stornare a unui telefon cumparat de la magazinul online dupa o perioada tumultoasa de intrati in service (7 la numar). De fiecare data ... (vezi toată discuția)
Anulare zbor tiberiu.bastic@gmail.com tiberiu.bastic@gmail.com Buna ziua, la inceputul lui aprilie a.c. am cumparat online 2 bilete de avion de la o agentie de turism.. Am primit pe email factura si dovada platiide la ... (vezi toată discuția)