avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 333 soluții astăzi
Forum Activitate catalingeangos

Activitate catalingeangos

Buna ziua,
Produsul - un scaun de birou - a fost cumparat pe persoana fizica. Cand am returnat produsul am achitat transportul pentru return separat, insa mi-a fost sustras si pretul transportului pe care vanzatorul l-a achitat cand mi-a fost trimis produsul, ceea ce e prima data cand mi s-a intamplat de cand cu legea returnarii produselor online.
Am adaugat toata explicatia. In acest caz?
Am achizitionat un produs online care a costat 849 lei, iar pe site scrie transport gratuit. Cand am primit factura, scrie 849 lei pret produs, +30 lei transport curierat, - 30 lei promotie transport curierat, deci total 849.
Dupa returnarea produsului am primit 819 lei, pentru ca au pastrat acei 30 lei care erau promo transport.

Pe site-ul lor scrie in felul urmator: "Costul transportului produselor returnate mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de SC IMPANSAN SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același tip de serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport."

Este cumva aceasta o 'portita' legala in care fac pretul transportului promo iar in cazul returnarii pot opri acea suma ori nu este posibil asa ceva dpdv legal si trebuie restituita toata suma? Multumesc
Salut, am o intrebare legata de taxe vamale si import. Am calatorit in Tailanda anul trecut si mi s-a spart obiectivul camerei. L-am lasat la Sony sa-l repare insa a inceput pandemia si a trebuit sa plec. La acel moment Sony nu terminase reparatia in Bangkok, asa ca am lasat-o acolo. Ei au refuzat sa trimita obiectul prin colet asa ca am rugat o prietena sa plateasca reparatia, sa-l ridice si sa mi-l trimita, ca persoana fizica.
Obiectivul a fost cumparat din Anglia in urma cu 2 ani.
Acum am fost contactat de FedEx sa trimit tot felul de facturi si dovada platii.
In aceasta situatie, eu cat ar trebui sa platesc? Si de ce ar trebui sa platesc TVA pentru acelasi produs, inca o data? Cum e posibil sa platesc TVA pentru acelasi produs, de 2 ori?
In interiorul cutii este factura de reparatie($500), insa valoarea obiectivului e de vreo $2200.
Cat ar trebui achitat ca si taxe vamale? Pot scapa de TVA pentru ca acesta a fost platit deja cand am cumparat produs, nu-i asa?
Am incercat sa-i explic doamnei care se ocupa cu prelucrarea pachetului meu ca acest produs imi apartine, fiind cumparat de mine in urma cu vreo 2 ani, insa mi s-a spus ca tot trebuie platite taxe vamale.
Multumesc!