avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 844 soluții astăzi
Forum Activitate Alin09

Activitate Alin09

Buna seara.
Duminica dimineața am comandat un meniu de la o shaormerie din Bucuresti prin intermediul aplicatiei Glovo.
Imediat dupa masa mi s-a facut rau iar in cursul zilei starea s-a inrautatit.
Avand sotia asistent medical, dupa cateva discutii cu alti colegi de ai sai, medici, prin simptomele pe care le aveam au ajuns la concluzia ca este o enterocolita, avand toate manifestarile acestei boli. Acasa, sotia mea m-a tratat, a fost nevoie de perfuzii si de medicamente. Am fost bolnav timp de 3 zile, abia in cursul zilei de joi fiind recuperat, insa nici acum in totalitate.
Pentru tratament am cheltuit cateva sute de lei, iar pentru aceste cheltuieli am pastrat bonurile.
Cei de la Glovo mi-au spus ca nu "ma pot ajuta" pentru recuperarea prejudiciului, plus alte aiureli, ca vor fi mai atenti, etc.
Intrebarea mea ar fi: ce pot face in acest caz pentru a imi recupera banii si pentru ca shaormaria respectiva sa fie sanctionata ? Este suficienta reclamatia la ANPC, ar trebui sa depun plangere la politie, in instanta sau ce sa fac ? Au fost cateva zile foarte grele din care am tras o spaima foarte serioasa, motiv pentru care nu vreau ca lucrurile sa ramana asa.
Va multumesc!
Buna seara dimineata/ziua!
Va rog sa imi spuneti, care sunt pasii de urmat pentru a da in judecata o firma care imi foloseste datele personale fara acordul meu ? Trebuie sa merg mai intai la ANSPDCP sau trebuie sa imi angajez de acum un avocat ?
Va multumesc!
Bună ziua!
V-as ruga frumos sa ma ajutați cu o îndrumare, un sfat, cu privire la următoarea situație.
În luna martie am fost implicat intr-un accident auto iar mașina mea a fost distrusa, fiind declarata dauna totala.
După ce am urmat toate procedurile legale și după ce am depus cererea de despăgubire către City Insurance, compania mi-a spus ca trebuie sa aștept sa primesc banii.
După două luni de zile am trimis mai multe solicitări către City Insurance pentru a primi informații cu privire la situație.
În cele din urma mi-au spus ca voi primi banii în data de 7 iunie.
De la data de 7 iunie și pana astăzi nu mi se mai răspunde la nicio solicitare trimisa prin e-mail iar la telefon mi se spune ca "nu știm ce se întâmpla și nici când primiți banii".
Vreau sa va întreb ce e de făcut în aceasta situație, cui ma pot adresa, cum pot recupera banii și ce fel de despăgubiri pot primi în urma acestei întârzieri.
Va mulțumesc!