Buna seara.
Duminica dimineața am comandat un meniu de la o shaormerie din Bucuresti prin intermediul aplicatiei Glovo.
Imediat dupa masa mi s-a facut rau iar in cursul zilei starea s-a inrautatit.
Avand sotia asistent medical, dupa cateva discutii cu alti colegi de ai sai, medici, prin simptomele pe care le aveam au ajuns la concluzia ca este o enterocolita, avand toate manifestarile acestei boli. Acasa, sotia mea m-a tratat, a fost nevoie de perfuzii si de medicamente. Am fost bolnav timp de 3 zile, abia in cursul zilei de joi fiind recuperat, insa nici acum in totalitate.
Pentru tratament am cheltuit cateva sute de lei, iar pentru aceste cheltuieli am pastrat bonurile.
Cei de la Glovo mi-au spus ca nu "ma pot ajuta" pentru recuperarea prejudiciului, plus alte aiureli, ca vor fi mai atenti, etc.
Intrebarea mea ar fi: ce pot face in acest caz pentru a imi recupera banii si pentru ca shaormaria respectiva sa fie sanctionata ? Este suficienta reclamatia la ANPC, ar trebui sa depun plangere la politie, in instanta sau ce sa fac ? Au fost cateva zile foarte grele din care am tras o spaima foarte serioasa, motiv pentru care nu vreau ca lucrurile sa ramana asa.
Va multumesc!
pentru orice actiune legala va trebuie un certificat medico legal. in paralel, o reclamatie la ANPC, insotita de documentele medicale. ati postat gresit, nu are nici o legatura cu Codul Rutier
Puteti sesiza DJSP si DJSV in scris, cu nr. de inregistrare/ data in privinra saormeriei.
Puteti deschide actiune in instanta impotriva saormeriei si a Glovo.
Abuz medical
GIZEH
Buna ziua
Buna ziua
Am fost internat de mai multe ori in diverse spitale de psihiatrie de catre membrii familiei exclusiv pe fondul unor neintelegeri ... (vezi toată discuția)