Astazi in jurul orei 21 am apelat serviciul 112 pentru o problema medicala destul de grava a mamei mele.
Dupa oferirea tuturor detaliilor si operatoarei sts si operatoarei serviciuliu de ambulanta , am fost informat ca ambulana va pleca spre adresa.
La aproximativ 23:30 am revenit cu apel la 112 sa intreb cand va sosi ambulanta in masura in care situatia mamei se inrautatise - febra 39.5 , varsaturi , stare generala foarte proasta , dureri de cap si alte simptome, si mi s-a spus ca au la cunostinta cazul , ca este suspecta COVID , si ca vor urgenta ambulanta.
Nici pana a doua zi dimineata , ambulanta nu a venit, mama se simte mai bine datorita "leacurilor babesti" pentru scaderea temperaturii si autoadministrare medicatie recomandata de medici (prieteni de familie) prin intermediul whatsapp.
Intrebarea este , in masura in care ei au spus , conform simptomelor - suspect covid, cine raspunde daca infectarea este pozitiva si vom iesi pe strada si altii se vor infecta?
Unde se poate reclama situatia generata de serviciul 112 prin faptul ca nu s-au prezentat la un caz "Suspect COVID" in plina pandemie ?
Noi daca iesim pe strada fara masca , sau cineva paraseste carantinarea fara sa fie infectat , ci doar pentru ca a luat contact cu cineva infectat, se incadreaza la zadarnicirea combaterii bla bla bla.
In cazul de fata , cei de la 112 nu se incadreaza tot acolo ?
oricum , as vrea sa stiu , daca ma puteti indruma , care sunt caile legale pentru a reclama serviciul 112 si a stabili cine este de vina , pentru ca viata mamei mele a fost pusa in pericol.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns:
George1804 , utilizator
18:55, 9 Decembrie 2020