Am un P.F.A și cum se încheie anul, am câteva întrebări, sper că mă puteți ajuta:
1. Stiu ca la S.R.L trebuie sa arat dovada platilor prin facturi trimestrial (asta am auzit), dar eu care am P.F.A cum arat cum am cheltuit banii? (in situatia mea singurele cheltuieli sunt comisioanele luate de banca atunci cand am scos banii de pe card si plata de la Smartbill)
2. Ce acte mai trebuie sa completez catre ANAF pana la finalul anului sau ce acte am nevoie la inceput de anului viitor? (stiu ca trebuie sa merg sa completez declaratia de venit realizat si pe cea de venit preconizat, pana in martie)
3. In situatia mea in care am realizat mai putin decat am spus in declaratia de venit preconizat, ce se intampla? Ce impozit platesc?
Am inteles ca plata se poate face prin transfer bancar si am inteles de la un prieten ce are S.R.L ca o sa primesc contul dupa ce completez aceea declaratie de venit realizat.
Multumesc pentru raspuns, am inteles la un moment dat ca una dintre cele 2 contributii, poate sa fie pusa ca si cheltuiala, este adevarat? Si daca da, care?
Am un infiintat recent un pfa, mai exact 10.09.2021, am depus declaratia 212 si am spus ca am sa produc 8000, deci un impozit pe venit de 800 de lei daca nu am cheltuieli.
Intrebarea mea este: Cum in momentul asta venitul mediu este 2300 de lei, eu daca produs lunar pana la final de an 2350-2400 de lei, in seamna ca eu sa platesc cas si cass?