Buna ziua,
Am o problema cu un comerciant de la care am cumparat un produs pe care vreau sa il returnez, doar ca mi se refuza restituirea banilor pe motiv ca nu a fost achizitionat online ci din magazinul fizic, iar in cazul de fata mi se poate inlocui produsul cu un altul. Mentionez ca produsul cumparat de catre mine este in stare perfecta, nefiind folosit.
Este legala o astfel de abordare?
Multumesc,
Buna ziua,
Zilele trecute am facut comanda online de o saltea de pat de la un comerciant de mobila. Totul a fost ok pana in momentul in care am primit produsul, care din pacate are un miros destul de intepator de ceva chimic, euunul nu o pot folosi. Produsul nu a fost folosic nici macar o clipa, am contactat si vanzatorul si mi-a spus ca este de acord cu returul dar trebuie sa platesc 100 de lei pentru transport. I-am explicat ca legal este obligat sa imi asigure transportul gratuit conform legii nr. 353 din 27 decembrie 2018. In cazul de fata sunt eu cumva intr-o eroare sau are dreptate vanzatorul?